Najčešća pitanja (FAQ)


Dostava
Registracija / Upis
Košarica
Narudžbe
Povrat
Veleprodaja

 


 

DOSTAVA

 

Koliki su troškovi dostave?

Za kupovinu ispod 50 EUR trošak slanja iznosi 5,00 EUR. Za kupovinu iznad 50 EUR poštarina je besplatna. Za kupovinu kod plaćanja pouzećem (gotovinom) je obračunana naknada koja iznosi 2,00 EUR. U primjeru narudžbe otkupninom, plaćate u kunama. Troškovi slanja obračunaju se već kod same kupovine u internetskoj trgovini svijetmetraze.hr. Dodatne troškove slanja, poštaru ili drugom dostavljaču naručenih artikala, niste dužni pokriti. Naručitelj robu preuzme dostavljenu na adresu u skladu s pravilima pošte.

Dostavlja Pošta Slovenije/Hrvatska pošta ili GLS.

 

Koje je vrijeme isporuke?

Zbog povećanog broja narudžbi vrijeme otpreme je 2 - 5 radna dana. Narudžbe dostavlja GLS.

Vrijeme dostave je 2 - 4 radna dana nakon primitka narudžbe, tj. nakon primitka uplate. U vrijeme većih popusta, rok dostave se produžuje.

Za kupovinu ispod 50 EUR trošak slanja iznosi 5,00 EUR. Za kupovinu iznad 50 EUR poštarina je besplatna.

 

 

 

REGISTRACIJA/UPIS

 

Kad se želim registrirati, piše da je moja e-mail adresa već zauzeta.

Najvjerojatnije je to zato što ste već registrirani. Pokušajte se prijaviti ovdje.

 

Kad se želim prijaviti piše da se podaci ne podudaraju s vašim. 

a) niste registrirani korisnik. Registrirajte se ovdje,

b) unijeli ste pogrešnu lozinku. Pokušajte ponovo ili resetirajte lozinku.

 

Zaboravio_a sam lozinku.

Lozinku možete resetirati ovdje.

 

 

KOŠARICA

 

Želio_jela bih imati artikl koji trenutno nije dostupan.

Za željeni artikl unesite svoju e-mail adresu u okvir i kliknite gumb "Obavijesti me kad je artikl na zalihi”. Obavijestit ćemo vas kada/ako je artikl ponovno dostupan.

 

Ne mogu dodavati artikle u košaricu. On nešto radi ali ništa se ne dogodi.

Očistite predmemoriju (cache) i kolačiće (cookies) preglednika.

 

Želio_ljela bih završiti kupnju ali ne mogu otvoriti košaricu.

Otvorite košaricu ovdje.

 

U košarici nema gumba za naprijed da završim narudžbu.

Pokušajte izvršiti kupnju u drugom pregledniku.

 

 

NARUDŽBE

 

Završio_la sam narudžbu, ali nešto sam zaboravio_la. Kako mogu dodati artikl koji nedostaje?

Pošaljite nam kod željenog artikla i količinu kao odgovor na poruku potvrde koju ste dobili na vašu e-mail adresu koju ste unijeli za vrijeme narudžbe. Ako je artikl na zalihi, pošaljemo ga samo pouzećem. Poštarina se ne uzima u obzir prilikom dodavanja artikla, ako paket još nije spreman. 

 

Stavio_la sam dvije narudžbe. Možete li ih ujediniti?

Nažalost, nije moguće ujediniti narudžbe.

 

Stavio_la sam narudžbu, ali nisam dobio_la poruku potvrde. Što sada?

a) provjerite neželjenu poštu (spam),

b) unijeli ste netočnu e-mail adresu. Provjerite svoj profil da li ste unijeli ispravan. Ako je e-mail adresa netočna, ispravite je, pojedinosti o vašoj narudžbi možete pronaći u profilu među završenim narudžbama,

c) ako je e-mail adresa koju ste unijeli točna, možda je došlo do sistemske pogreške. Molimo, obavijestite nas na etrgovina@svijetmetraze.hr i pripišite svoje ime i prezime, vrijeme narudžbe/plaćanja te popis naručenih artikla s količinama. 

 

Stavio_la sam narudžbu uplatom na transakcijski račun ali nisam dobio_la predračun? Što sada?

a) poruka potvrde o uspješno izvršenoj narudžbi je vaš predračun,

b) provjerite neželjenu poštu.

 

Kako mogu otkazati narudžbu?

a) vaša narudžba još nije spremna/otpremljena: narudžbu možete otkazati tako, da odgovorite na poruku potvrde, koju ste dobili na vašu e-mail adresu prilikom stavljanja narudžbe, pripisom “otkazujem narudžbu”,

b) vaša je narudžba već spremna/otpremljena: možete odustati od ugovora. Provjerite uvjete ovdje pod točkom 10.

 

Kako mogu ispraviti adresu za dostavu ili promijeniti pretplatnika?

Pošaljite podatke o promjeni pretplatnika ili novu adresu za dostavu kao odgovor na poruku potvrde uspješno poslane narudžbe, ali samo u slučaju da još niste dobili poruku o otpremi.

 

 

POVRAT

 

Materijal mi ne odgovara. Mogu li ga vratiti/zamijeniti?

Naravno, ako nas obavijestite u roku od 14 dana od primitka materijala odgovorom na poruku potvrde koju ste dobili na vašu e-mail adresu prilikom narudžbe. Artikl morate vratiti neiskorišten, neoštećen i u istoj količini u roku od 14 dana od slanja poruke, zajedno s obrascem za povrat proizvoda. Ako želite zamijeniti artikl, jasno napišite u obrazac koji artikl vraćate i koji biste željeli imati. Ako samo vraćate, obavezno ispunite sve potrebne podatke, uključujući broj vašeg transakcijskog ili žiro računa za povrat novca. 

Obrazac se nalazi ovdje pod točkom 10. Sve skupa pošaljite na adresu: BEMA ITS d.o.o., Litostrojska cesta 58c, 1000 Ljubljana, Slovenija. Povrat kupnje izvršit ćemo najkasnije u roku od 14 dana od primitka artikla na vaš bankovni račun.

 

Primio_la sam pogrešan artikl/pogrešnu količinu/neispravan materijal? Što sada?

Odgovorite na poruku potvrde koju ste dobili na e-mail adresu prilikom narudžbe i priložite fotografiju proizvoda te jasan opis pogreške/okvare.

 

 

VELEPRODAJA

 

Mogu li kupovati po veleprodajnim uvjetima?

Da, ako ste tvrtka koja se bavi šivanjem i/ili prodajom materijala i želite kupiti veće količine materijala.

Potražnju nam pošaljite na veleprodaja@bemaits.si.

 

 

Za kupovine iznad 50€ je dostava besplatna